Huvudet i sanden..

Jag och Emelie kan inte vara annat än stolta över oss själva.
På håltimman gick vi och Hanna till stan med händerna fulla med våra cv. slängde in dem hos alla möjliga affärer så nu hoppas jag verkligen på att någon vill ha oss.
vi.. eller iallafall jag är desperat över att få jobb och tjäna lite egna pengar.
Jag kan inte leva länge till på mitt studiebidrag. jag är en shoppaholic och kan verkligen inte sluta. har köpt 5 saker den senaste veckan. tröjor, väskor, mat, smycken.
Det är frestande. men ni får hålla tummarna på att vi bara får bra svar tillbaka på våra ansökningar! jag måste avsluta med att jag älskar mina vänner och min pojkvän..


llovisafisa.blogg.se


Kommentarer
Postat av: loivsa

snäll är du :)

fin header ;)

2010-01-13 @ 21:13:21
URL: http://llovisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0